Ministry of Human Rights Jobs 2023 Advertisement MOHR Job

5/5 - (2 votes)

Ministry of Human Rights Jobs 2023 Advertisement MOHR Job

وزارت انسانی حقوق نے پورے پاکستان میں وفاقی حکومت کی بڑی تعداد میں نئی آسامیوں کا اعلان کیا ہے ۔ مستقل سرکاری ملازمت حاصل کرنا اس ملک کے ہر شہری کی خواہش ہے ۔ میرے خیال میں یہ پاکستان کے نوجوان نوجوانوں کے لیے بڑا موقع ہے ۔ ایم او ایچ آر کی ملازمتیں خالصتا وفاقی حکومت کی نوکری ہیں ۔یہ صرف میرٹ پر مبنی ہے اگر کوئی شخص سرکاری نوکری حاصل کرنا چاہتا ہے تو یہ اس کے لیے یہ سرکاری نوکری حاصل کرنے کا موقع ہے ۔ وزارت انسانی حقوق کی نوکریوں 2023 نے بہت سی آسامیاں پیدا کیں جو وزارتی عملے کی تقریبا 100 سے زیادہ آسامیاں ہیں ۔ درج ذیل عہدے کے لیے کم از کم تعلیمی ضرورت گریجویشن ہے جو بی اے یا بی ایس سی یا بی بی اے ہو سکتی ہے یا اس کے مساوی کوئی بھی ڈگری ہولڈر درج ذیل عہدوں کے لیے درخواست دینے کے اہل ہیں ۔ جیسا کہ ہم جانتے ہیں کہ ہمارے ملک میں بے روزگاری دن بہ دن بڑھ رہی ہے اس لیے کوئی بھی نوکری حاصل کرنا جو نجی یا سرکاری ہو ، اس ملک کے ہر شہری کی خواہش ہے ۔

About Ministry of Human Rights MOHR

انسانی حقوق کی وزارت 2008 میں قائم کی گئی تھی ۔ ایم او ایچ آر کا صدر دفتر اسلام آباد شہر میں ہے جو پاکستان کا دارالحکومت ہے ۔ اس کا تعلق انسانی حقوق سے ہے جو خواتین کے حقوق ، بچوں کے حقوق ، مزدوروں کے حقوق ، پاکستانی شہری حقوق اور پاکستان کے شہری کے دیگر بنیادی حقوق سے متعلق ہو سکتا ہے ۔ یہ پاکستان کی وفاقی حکومت کے تحت کام کر رہا ہے ۔ اس کے ملازم کی تنخواہ پاکستان کے دیگر سرکاری محکموں سے زیادہ ہے ۔ ایم او ایچ آر کے اس محکمے میں مستقل سرکاری ملازمت حاصل کرنا اس ملک کے ہر شہری کی خواہش ہے ۔ وزارت انسانی حقوق پاکستان کی وفاقی حکومت کے تحت کام کر رہی ہے ۔ یہ اس قوم کا بڑا محکمہ ہے جو پاکستان کے حقوق کے لیے کام کر رہا ہے ۔ ایم او ایچ آر 2008 سے لے کر موجودہ تاریخ تک کام کر رہا ہے اور اب بھی کام کر رہا ہے اور ضرورت مند لوگوں کو عظیم خدمات فراہم کر رہا ہے اور انہیں بنیادی انسانی حقوق فراہم کر رہا ہے ۔

 

Steno Typist BPS 14 Post

اسٹینوگرافر یا اسٹینو ٹائپسٹ کا عہدہ کمپیوٹر آپریٹر قسم کی ملازمتوں سے متعلق ہے جس میں آفس مینجمنٹ کا کام اس پوسٹ میں منتخب کردہ فرد کے ذریعہ انجام دیا جاتا ہے ۔ یہ خالصتا وفاقی حکومت کا مستقل کام ہے ۔


سٹینو ٹائپسٹ کے لیے تعلیمی تقاضے


کم از کم تعلیم انٹرمیڈیٹ ہونی چاہیے جیسے ایف اے/ایف ایس سی/آئی سی ایس/ڈی اے ای یا دیگر مساوی ڈگری ہولڈر اس نوکری کے لیے درخواست دینے کے اہل ہیں ۔ وہ درخواست دہندگان جو کسی بھی شعبے میں اعلی ڈگری رکھتے ہیں جن کے وزارت انسانی حقوق 2023 میں ملازمت حاصل کرنے کے زیادہ امکانات ہیں ۔


سٹینو ٹائپسٹ سیٹ کے لیے اضافی مہارتیں


درخواست دہندہ کے پاس انگریزی ٹائپنگ کی رفتار 40 الفاظ فی منٹ اور شارٹ ہینڈ ٹائپنگ کی رفتار کے لیے 80 الفاظ فی منٹ ہونی چاہیے تو درخواست دہندگان اس عہدے کے لیے درخواست دینے کے اہل ہیں ۔ کورس کا شارٹ ہینڈ نوعیت میں بہت مشکل ہے اور اس کورس کا علم حاصل کرنے سے وہ اس عہدے کے اہل ہو جائیں گے ۔

Help desk Assistant BPS 14

ہیلپ ڈیسک اسسٹنٹ کا یہ عہدہ لائبریری کے کاموں سے متعلق مدد فراہم کرنے کے لیے ہے ۔ یہ بھی مستقل وفاقی حکومت کا کام ہے ۔


ہیلپ ڈیسک اسسٹنٹ سیٹ کے لیے تعلیمی تقاضے


وہ امیدوار جو بیچلر کی ڈگری رکھتے ہیں جیسے BA/BSc/B.Com/BBA/BSc آنرز ۔ وغیرہ ۔ لائبریری سائنس ڈپلومہ ہولڈر اس وفاقی سرکاری ملازمت کے لیے درخواست دینے کے اہل ہیں ۔


ووکیشنل ٹیچر بی پی ایس 14


ووکیشنل ٹیچر کا عہدہ تدریس سے متعلق ہے کیونکہ ہم سرکاری محکمے میں استاد کو اسی طرح دیکھتے ہیں جیسے اس کا بڑا کام طالب علم کو پڑھانا ہوتا ہے ۔


ووکیشنل ٹیچر نوکری کے لیے تعلیمی تقاضے


سائنس یا آرٹس میں میٹرک کی ڈگری رکھنے والے امیدوار اس عہدے کے لیے درخواست دینے کے اہل ہیں لیکن درخواست دہندگان کے پاس سلائی/ٹیلرنگ/سوئی ورک/میٹل ورک/ریڈیو ٹیلی ویژن فائن آرٹس ڈپلومہ ہولڈر میں 3 سالہ ڈپلومہ ہونا چاہیے ۔ اس وفاقی حکومت کی نوکری کے لیے درخواست دینے کے اہل ہیں ۔

Junior Computer Instructor BPS 14

جونیئر کمپیوٹر انسٹرکٹر کا عہدہ طالب علم کے ساتھ ساتھ کام یا تربیت یافتہ کو بھی پڑھانا ہے جو اس کے ذریعے تعلیم حاصل کر رہے ہیں ۔ یہ بھی خالصتا وفاقی حکومت کا کام ہے ۔


جونیئر کمپیوٹر انسٹرکٹر کے عہدے کے لیے تعلیمی تقاضے


بیچلر کی ڈگری رکھنے والے درخواست دہندگان جیسے بی اے ، بی ایس سی ، B.Com ، بی ٹیک ، بی ایس کسی بھی مضمون میں کمپیوٹر سائنس ڈپلومہ ہولڈر کے ساتھ اس عہدے کے لئے درخواست دینے کے اہل ہیں ۔ اس دوران وہ امیدوار جن کے پاس بی ایس سی یا بی ایس کمپیوٹر سائنس یا آئی ٹی انفارمیشن ٹکنالوجی یا سافٹ ویئر انجینئرنگ ہے وہ اس عہدے کے لیے درخواست دینے کے اہل ہیں ۔


جونیئر کمپیوٹر انسٹرکٹر کا تجربہ


کسی بھی سرکاری یا نیم سرکاری ادارے میں ملازمت سے متعلق کم از کم تجربہ 2 سال ہونا چاہیے جو اس عہدے کے لیے درخواست دینے کے اہل ہیں ۔


دینیات ٹیچر/قاری بی پی ایس 14


دینیات ٹیچر کا یہ عہدہ بھی اسلام کی تعلیم سے متعلق ہے ۔ وہ اسلامی مطالعہ کا موضوع بھی پڑھاتے ہیں اور ساتھ ہی وہ اسلام کی تاریخ تک اسلام سے متعلق لیکچر دیتے ہیں ۔


دینیات ٹیچر کے عہدے کے لیے تعلیمی تقاضے


درخواست دہندگان کے پاس میٹرک کی ڈگری اسلامی مطالعہ کے ساتھ ہونی چاہیے یا عربی ایک مضمون کے طور پر اس عہدے کے لیے درخواست دینے کے اہل ہیں ۔


دینیات ٹیچر کا تجربہ


وہ درخواست دہندگان جن کے پاس تدریس کا متعلقہ تجربہ ہو وہ سب سے زیادہ ترجیحی ہیں ۔ امیدواروں کے پاس تسلیم شدہ سرکاری ادارے سے قیراط میں ڈپلومہ یا سرٹیفکیٹ ہونا ضروری ہے ۔


جونیئر انسٹرکٹر بی پی ایس 14


یہ وفاقی حکومت کی مستقل نوکری بھی ہے ۔ یہ کام طالب علم یا ملازمین کو پڑھانے یا تربیت دینے سے متعلق ہے ۔


جونیئر انسٹرکٹر کے عہدے کے لیے تعلیمی تقاضے


الیکٹریشن یا ریفریجریشن یا مکینیکل کا 3 سالہ ڈپلومہ رکھنے والے میٹرک ڈگری ہولڈر اس عہدے کے لیے درخواست دینے کے اہل ہیں ۔

 

Ministry of Human Rights Jobs 2023 Posts:

Steno Typist BPS 14

Help Desk Assistant BPS 14

Vocational Teacher BPS 14

Junior Instructor Computer BPS 14

Deenyat Teacher/ Qari BPS 14

Junior Instructor BPS 14

Peripatetic Teacher BPS 14

Cataloguer BPS 11

Prosthetic Technician BPS 11

Book Sorter BPS 5

Driver BPS 4

Welder BPS 3

Attendant / Aya BPS 2

 

How to Apply For Ministry of Human Rights 2023

 

دلچسپی رکھنے والے امیدواروں سے درخواست کی جاتی ہے کہ وہ ایم او ایچ آر کی سرکاری ویب سائٹ https://mohr.gov.pk/پر جاکر درخواست دیں ۔


صرف شارٹ لسٹ کیے گئے امیدواروں کو تحریری امتحان کے لیے انٹرویو کے طور پر بلایا جائے گا ۔


درخواست گزاروں کو کوئی ٹی اے/ڈی اے نہیں دیا جائے گا ۔


مقررہ تاریخ کے بعد درخواست جمع کرانے پر غور نہیں کیا جائے گا ۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *