FIA Jobs 2023 in Federal Investigation Agency

5/5 - (30 votes)

FIA Jobs 2023 in Federal Investigation Agency

ایف آئی اے کا مطلب ہے کہ وفاقی تفتیشی ایجنسی نے پاکستان کے نوجوان فرد کے لیے اپنے محکمے میں آنے والی بہت سی نئی ملازمتوں کا اعلان کیا ہے ۔ ایف آئی اے جابز 2022 اور ایف آئی اے جابز 2023 اس ملک کے نوجوانوں کے لیے اپنے کیریئر کے لیے وفاقی حکومت کی ملازمتیں حاصل کرنے کا بہترین موقع ہیں ۔ ان کے ملک میں تعلیم یافتہ لوگوں کی ایک بڑی تعداد کی وجہ سے نئی سرکاری ملازمتیں حاصل کرنا ان تمام افراد کے لیے بہت مشکل قدم ہے جو اعلی قابلیت رکھتے ہیں ۔ ذیل میں مذکور پوسٹ کے لیے کم از کم تعلیمی ضرورت کسی بھی مضمون میں گریجویشن ہے جو بی اے یا بی ایس سی یا بی بی اے یا B.com یا اس کے مساوی ڈگری ہولڈرز ذیل میں مذکور پوسٹوں کے لیے درخواست دینے کے اہل ہیں ۔
آج ایف آئی اے کے محکمے نے اس ایجنسی کو آسانی سے چلانے کے لیے اپنے محکمے میں انسپکٹر کے ساتھ ساتھ اسسٹنٹ ڈائریکٹر کے لیے نئے نوجوان افراد کی خدمات حاصل کرنے کا نوٹس بھیجا ہے ۔ ایف آئی اے ایجنسی میں آنے والی ان نئی ملازمتوں کا بجٹ ان آنے والی نئی سرکاری ملازمتوں کی منظوری کے لیے وزارت داخلہ کو بھیجا جائے گا ۔ جیسا کہ ہم جانتے ہیں کہ ہمارے ملک میں بے روزگاری دن بہ دن بڑھ رہی ہے اس لیے کوئی بھی ایسی نوکری حاصل کرنا جو حکومت کی نجی ہو ، اس ملک کے ہر شہری کی خواہش ہے ۔
 

About FIA Federal Investigation Agency

ایف آئی اے کا مطلب وفاقی تفتیشی ایجنسی ہے جو پاکستان کی وفاقی حکومت کے تحت کام کرتی ہے ۔ یہ 13 جنوری 1975 میں قائم کیا گیا تھا جو ایف آئی اے ایکٹ 1974 کے تحت کام کر رہا ہے ۔ ایف آئی اے پاکستان کی انٹیلی جنس ایجنسی ہے جو اس ملک میں قومی اور بین الاقوامی سطح پر کام کر رہی ہے ۔ یہ پنجاب پولیس کے ساتھ ساتھ اسلام آباد پولیس کے ساتھ بھی کام کر رہی ہے ۔ اس کا اہم کام مصنوعی جرائم کو سخت کرنا ہے جو ڈیجیٹل طریقوں سے کیے جا سکتے ہیں ۔
آج کل دھوکے باز بے گناہ لوگوں کے بینک کھاتوں سے انہیں فون کر کے بہت سارے پیسے حاصل کر رہے ہیں اور ان لوگوں سے کہہ رہے ہیں کہ وہ ان کے بینک نمائندے سے ہیں اور اب وہ اس مقصد کے لیے آپ کی بینک ایپلی کیشن یا بینک کارڈ کو ان بلاک کرنا چاہتے ہیں ۔ بدقسمتی سے زیادہ تر بے گناہ افراد بینک اکاؤنٹ کی تمام تفصیلات بتاتے ہیں اور ان کے بینک اکاؤنٹ کا بیلنس چند منٹ میں 0 روپے ہو جاتا ہے اور انہوں نے اپنے بینک اکاؤنٹ میں کچھ نہیں چھوڑا ۔ لہذا ، پاکستانی شخص کے ساتھ اس قسم کی دھوکہ دہی کو روکنے کے لیے ایف آئی اے ان لوگوں کے بینک اکاؤنٹس کو محفوظ بنانے یا ان دھوکہ بازوں کو پکڑنے کے لیے کام کر رہی ہے تاکہ مزید دھوکہ دہی نہ ہو سکے ۔
 
 

FIA Departments: 

ایف آئی اے کا مطلب ہے کہ وفاقی تفتیشی ایجنسی اس ملک میں 6 سے زیادہ بڑے محکموں کے تحت کام کر رہی ہے ۔
ایف آئی اے کا محکمہ پاکستان کے ساتھ ساتھ دیگر بیرونی ممالک میں بھی کام کر رہا ہے جنہیں جرائم کی تحقیقات کی سرگرمیوں کے لیے ایف آئی اے کے ساتھ معاہدہ کیا جا رہا ہے ۔
ایف آئی اے سائبر کرائم: یہ محکمہ ایف آئی اے ایجنسی کے تحت انٹرنیٹ ، ڈیوائس ٹیکنالوجی ، سماجی ہراساں کرنے ، ڈیجیٹل فراڈ اور ٹیکنالوجی سے متعلق دیگر جرائم کے ذریعے کیے جانے والے جرائم کو سخت کرنے کے لیے کام کر رہا ہے ۔ ایف آئی اے ان جرائم سے نمٹ رہا ہے جو بینکنگ کے ذریعے انجام دیئے جا رہے ہیں جیسے کسی کا پاکستان کے کسی بھی بینک میں بینک اکاؤنٹ ہے اور اسے اس کی رقم پر دھوکہ دہی کا سامنا کرنا پڑا ہے پھر وہ اس دھوکہ دہی کے معاملے کی ایف آئی اے کو اطلاع دے سکتا ہے تاکہ وہ دھوکہ دہی کرنے والے سے اس کی تمام رقم وصول کر سکے ۔
ایف آئی اے امیگریشن ونگ: یہ محکمہ ایف آئی اے کے تحت امیگریشن ، انسانی اسمگلنگ اور اسمگلنگ ، بیک لسٹڈ پاکستانی ، موجودہ کنٹرول ، ٹریولنگ ریکارڈ اور امیگریشن سے متعلق دیگر جرائم پر قابو پانے کے لیے بھی کام کر رہا ہے ۔
ایف آئی اے اکنامک کرائم ونگ: یہ محکمہ ایف آئی اے ایجنسی کے تحت کام کر رہا ہے تاکہ منی لانڈرنگ سے متعلق جرائم ، دھوکے باز کے ذریعے بھیجے گئے لنک پر کال یا کلک کے ذریعے بینک میں ہونے والی دھوکہ دہی ، پاکستانی بینک اکاؤنٹ سے دوسرے ممالک میں یا اس ملک کے اندر رقم کی غیر قانونی منتقلی اور دولت سے متعلق بہت سے جرائم سے نمٹا جا سکے ۔
ایف آئی اے انسداد دہشت گردی ونگ: یہ محکمہ بھی ایف آئی اے ایجنسی کے کنٹرول میں کام کر رہا ہے ۔
اس کے بڑے کام دہشت گردی کی سرگرمیوں کے ساتھ ساتھ دہشت گردی کی مالی سرگرمیوں کو ختم کرنا ہے جو پاکستان کے اندر یا اس ملک سے باہر کی جا سکتی ہیں ۔
ایف آئی اے اینٹی کرپشن ونگ: یہ محکمہ پورے پاکستان کے ساتھ ساتھ اس ملک سے باہر بھی بدعنوانی سے متعلق جرائم پر قابو پانے کے لیے ایف آئی اے کی وفاقی تفتیشی ایجنسی کے کنٹرول میں ہے ۔ تیل ، گیس اور بجلی کی چوری سے متعلق جرائم سے چھٹکارا حاصل کرنا ۔ یہ اس شخص کو گرفتار کرنے کے لیے کام کر رہا ہے جو وفاقی سرکاری ادارے کے افسران یا دیگر انتظامی یا علمی عملے میں بدعنوانی کر رہا ہے ۔
ایف آئی اے این سی بی انٹرپول: یہ محکمہ بھی ایف آئی اے ایجنسی کے کنٹرول میں کام کر رہا ہے ۔ یہ ادارہ فرانس میں بین الاقوامی انٹرپول ایجنسی کے ساتھ ہم آہنگی کے ساتھ کام کر رہا ہے ۔ یہ محکمہ اے این ایف یعنی اینٹی نارکوٹکس فورس کے ساتھ کام کرتا ہے جو ایف آئی اے کے ساتھ قومی اور بین الاقوامی ہوائی اڈوں پر کام کر رہی ہے ، یہ محکمہ کسٹم ، نیب اور صوبائی پولیس کے محکموں کے ساتھ بھی کام کر رہا ہے ۔
 
FIA Jobs 2023
Assistant Director Post BPS- 17
Inspector BPS-16
 
ان نشستوں کے لیے ایف آئی اے میں انسپکٹر کی تقریبا 44 نشستیں اور اسسٹنٹ ڈائریکٹر کی 30 نشستیں ہیں ۔ بجٹ کی منظوری منظوری کے لیے وزراء کو بھیجی گئی ہے تاکہ ان نشستوں کے اشتہارات کا اعلان جلد از جلد اخبارات کے ذریعے کیا جائے ۔
 
Posted on: 27 December 2022
Location: Punjab Pakistan,All over Pakistan
Education: Master,Bachelor, Intermediate, Matric, MBBS
Last Date: Not Sure
Vacancies: 100+
Salary: 70000 To 250000
Company: FIA Jobs 2023
 

How To Apply For FIA Jobs 2023:

 

تمام دلچسپی رکھنے والے درخواست دہندگان ایف پی ایس سی فیڈرل پبلک سروس کمیشن کی سرکاری ویب سائٹ https://www.fpsc.gov.pk/پر جا کر مذکورہ بالا عہدوں کے لئے درخواست دے سکتے ہیں ۔

امیدوار اس بات کا یقین کر لیں کہ ان کی درخواست ایف پی ایس سی کی ویب سائٹ کے ذریعے آن لائن بھیجی جائے اور تمام درخواست دہندگان اس ایف پی ایس سی پورٹل میں تمام تعلیمی اور تجربے کے دستاویزات جمع کرائیں ۔
درخواست گزاروں کو کوئی ٹی اے/ڈی اے نہیں دیا جائے گا ۔
ایف آئی اے کے پاس حکومت اور خود محکمہ کی ضرورت کے مطابق ملازمت کی خالی آسامیوں کی تعداد بڑھانے یا کم کرنے کے حقوق ہیں ۔
صرف شارٹ لسٹڈ امیدواروں کو تحریری امتحان اور وضاحتی کے ساتھ ساتھ حتمی انٹرویو کے لیے بلایا جانا چاہیے ۔
یہ نشستیں صرف میرٹ کی بنیاد پر پر کی جا سکتی ہیں ۔

 
 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *